Co to jest Q-SERVICE

Koncepcja ogólnopolskiej sieci warsztatów samochodowych Q-SERVICE powstała w firmie Inter Cars S.A. w 1997 r.Jest to zrzeszenie wolnych warsztatów samochodowych, które zachowują własną tożsamość - nazwa firmy i nazwisko właściciela są na pierwszym miejscu.


Właścicielem znaku towarowego Q-SERVICE i organizatorem sieci jest firma Inter Cars S.A.. Rosnące wymagania rynku i klientów zmuszają nas do wprowadzenia zwiększonych wymagań, niezbędnych do konkurowania na tym trudnym rynku.

Postawiliśmy na jakość usług świadczonych w naszej sieci, jednocześnie wprowadzając:

  • jednolite oznakowanie warsztatów,
  • szerokie wsparcie promocyjne,
  • programy finansowania rozwoju,
  • programy inwestycyjne,
  • program doradztwa technicznego

Korzyści z przystąpienia

Auto dla Serwisu

Dowiedz się więcej

Wyposażenie warsztatów

Dowiedz się więcej

Programy komputerowe

Dowiedz się więcej

Wsparcie techniczne

Dowiedz się więcej

Wymagania wobec warsztatu

Infrastruktura budynku

  • Wymagane minimum 4 stanowiska naprawcze
  • 2x stanowiska wyposażone w podnośniki,
  • Biuro obsługi klienta
  • Parking dla klientów
  • Komputer ze stałym dostępem do Internetu
  • Biuro obsługi klienta wyposażone w:
  • cennik usług
  • materiały reklamowe:
    • ulotki promocyjne,
    • wizytówki.

Wyposażenie techniczne

Ponieważ Sieć warsztatów Q-SERVICE dokonuje napraw wszystkich marek samochodów niezbędne jest odpowiednie wyposażenie pozwalające na wykonanie napraw zgodnie z obowiązującą technologią.

Do obowiązkowego wyposażenia należą:

  • ściągacz do kolumn Mc Pherson’a,
  • zestaw do blokowania trzpienia amortyzatorów,
  • przyrząd do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego,
  • urządzenia do wymiany płynu hamulcowego,
  • przyrząd do kontroli ustawienia świateł,
  • urządzenie do sprawdzania geometrii kół (pomiar powinien dotyczyć 4-ch kół jednocześnie),
  • wyważarka do kół,
  • montażownica do opon.

Wyszkolenie techniczne pracowników

Uczestnik zobowiązuje się do uczestniczenia w dwóch szkoleniach płatnych w ciągu roku od momentu podpisania niniejszej umowy. Pierwsze szkolenie płatne to: „Zarządzanie serwisem”:
  • biuro obsługi klienta,
  • wizerunek serwisu,
  • sprzedaż usług serwisowych.

Drugie szkolenie to wybrane przez siebie szkolenie techniczne. 

Standardy funkcjonalne zalecane:

  • Stosowanie druków zleceń naprawy zawierających: (dane klienta i jego podpis; dane pojazdu, uwagi klienta i przewidywany czas realizacji usługi; dane dotyczące realizacji zlecenia lub stosowane karty realizacji zlecenia),
  • Program warsztatowy,
  • Stosowane osłony warsztatowe na siedzenia, błotniki i kierownicę,
  • Czystość i porządek wokół serwisu, w Punkcie Obsługi Klienta i w hali napraw,
  • Ubezpieczenie OC warsztatu z opcją błędu w sztuce, jazdy próbnej, odbioru pojazdu od klienta i jego zwrotu.

Chcesz do nas dołączyć?

Wypełnij formularz

Skontaktujemy się z Tobą

opcjonalnie
opcjonalnie
Wyczyść

Lub wyślij nam e-mail na adres:

sieciserwisowe@intercars.eu

Galeria

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5